Adóaknák

Kedves Olvasó!

Ezen az oldalon találja a FRAME Könyvelő és Adótanácsadó Iroda Kft  ADÓAKNÁK weboldalának legfrissebb szakmai publikációit .

Az itt olvasható cikkekkel egyrészt az adózási szabályok rejtett buktatóira kívánjuk felhívni a figyelmét, másrészt  azokat a rejtett előnyöket  kívánjuk megmutatni Önnek, amelyek ismerete nélkülözhetetlen Cége jövedelmezőségének növeléséhez.

Célunk, hogy egy hétről-hétre folyamatosan bővülő térképet adjunk a kezébe, bejelölve rajta a  veszélyes, s épp ezért elkerülendő zónákat   és azokat a lelőhelyeket, amik kincset érnek minden vállalkozásnak.

Korábbi publikációinkat az ADOAKNAK.HU weboldalunk Archívumában, a    Tanulságos esetek, az Adótanácsadás-Adóoptimalizálás, a Nyereségnövelő megoldások és a Tudástár aloldalainkon olvashatja.

Jöjjön velünk! Kalandra fel!

A kapcsolt vállalkozások közti értékesítés áfa-alapjának kérdése

2012.11.12.   (Kategória: TANULSÁGOS ESETEK)

Az ÁFA törvény és a NAV esete az Európai Uniós jogegységi irányelvekkel. Mit mond a Legfelsőbb Bíróság elvi határozata?

Módosult a határidő! További hasznos információk a kisvállalati adóval (KIVA) kapcsolatos döntéshez!

2012.12.17.   (Kategória: ADÓTANÁCSADÁS, ADÓOPTIMALIZÁLÁS)

Új határidő és módosuló szabályok! Áttérjünk-e a kisvállalati adóra? Jobb-e nekünk a KIVA? Milyen szempontokat mérlegeljünk, és hogyan számoljunk?

Jobb lesz nekünk a KIVA? Érdemes-e áttérnünk a kisvállalati adóra?

2012.11.26.   (Kategória: NYERESÉGNÖVELŐ MEGOLDÁSOK)

Lassan itt a bejelentkezési határidő! Milyen szempontokat mérlegeljünk, és hogyan számoljunk? Jobban járunk-e a KIVA-val?

Mire készüljünk 2013-ban? - Az adózás rendje

2013.01.07.   (Kategória: TUDÁSTÁR)

Szigorodott a készpénzfizetési korlátozás és az iratbevonás szabálya. Megjelent a "minősített adózó" fogalma. További apró módosítások!